2009年2月3日星期二

我也来篇短的

someone (nobuta & ah dai) said that my post are very long.

someone said that my blog everything in chinese.

and someone said that my blog were blue.

then make it more lively,okay?

but what am i going to write on this post is quite upset actually =.=

cause i had miss up the last episode of my favourite singapore drama


hmmmm....and forgot where i have went that day..........pity-nya =.=

wuwuwuwu T__________________T

and how come cant found on youtube wan....haizzzz

haiz...sudahlah...maybe my nasib tentu already i have no chance to watch lo,haha

and anyone got watch this drama also?in chinese called《幸福双人床》

just want to say that i felt it is a quite meaningful drama and i had learned something from here,dont u? =)

and who else got watch this drama and want share something,always welcome.^^

since it is a short post,i have to stop here,haha.

oh ya,and i love the theme song of this drama very much!!!^^
(to ah dai & nobuta : ya,i know i have said sooooooo many times dy,sorry~ =.=)




2 条评论:

nobuta 说...

ooo...ya the theme song is 'would...'?nice
ehhh~but ur theme is in chinese...
=="my goodness.

onewaytrain 说...

>>>nobuta:
yaya,that song~haha
lol...y cannot meh??haha